tisdag 7 april 2009

som bort blåst

jag har ju helt glömt av att presentera mig själv.
Rebecka heter jag :)
jag har läst tre år textilformgivning och modedesign på gymnasiet och nu har de äntligen släppt taget om mig. jag är fri som en fågel.
göteborg är min hemstad men förhoppningsvis skall väl också det kunna ändras lika lätt som att byta hårfärg!
paris är min nästa destination! om du har varit i paris och missat tygmarknaden i montmartre - shame on you! jag blev, blev måste jag skriva för jag har bara varit där en gång tyvärr, jag blev helt bananas och ville köpa med mig hela marknaden hem!

om du tycker om någonting du ser här så får du jättegärna skriva en rad, en beställning på ett favoritplagg kanske.

välkommen att maila till: reb.kristiansson@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar