tisdag 14 april 2009

för örat ditt


så då fortsätter mitt skapande eftersom none of mina ett, två, tre, fyr, fem, sex jobb inte behöver mig denna veckan heller. haha så misslyckat. ja, jag har sex jobb, men jag är iochförsig bara extraanställd överallt.
jag jobbar som: städerska, servetris, dagisfröken, skolfröken (låg-, mellan- och högstadiet - alla ämnen), sömmerska och butiksbiträde :)
och hur undrar ni. jag borde ha hur mycket som helst att göra och ja det har jag också - när någon behöver mig :) just nu är det dött på alla fronter. fröknarna är friska, det är rent överallt och det är ingen som behöver någonting uppsytt. denna veckan suger rent ut sagt. jag som älskar att jobba!
men vad är väl en bal på slottet? jag har iallafall fått lite tid till att pyssla ihop de här godingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar