tisdag 7 april 2009

fega inte ur nu

här är ett taskigt förslag på hur man kan använda mina plagg. det är en dålig bild och det är tanken. man ska egentligen inte kolla på hur andra har den utan man ska välja och bestämma helt själv!

detta är toppen med en ficka som går över hela sidan. tanken med min kollektion är att plaggen är unisex, alltså för både flickor och pojkar.
vissa plagg kanske man tänker "och hur fan tänkte hon att jag skulle kunna ha på mig den här?".
men det är just det, jag har inte tänkt så mycket, det ska du göra. jag syr snygga och enkla plagg som du sen ska köpa och använda bäst du vill :)
okej, jag kan väl erkänna att vissa har jag sytt mer för tjejer än för killar, men det tycker jag är lite utav en petitess. hade det inte varit hysteriskt kul och om inte fint att få se en kille i klänning någon gång? detta kanske bara är början.
så, vad väntar du på? välj och vraka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar