tisdag 7 april 2009

dagens design


här har vi dagens skapelser. vissa är jag mycket stolt över medan andra lite mindre.
allt kan inte bli riktigt som det ser ut inne i huvudet mitt.
ovan har vi en topp (klänning för oss lite kortare) med en skinn rand mitt bak.

okej jag vet att "tröjan" här ovan ser lite stor och pluffsig ut, MEN när man väl får på sig den med ett skärp åtsnärjt i midjan är den faktiskt riktigt häftig. (det var denna jag menade med "lite mindre stolt"). tyvärr gör den sig inte så bra på en galge... snyggare modellbilder kommer snart :)
bild nr 2 är en halskrage i sammet. jag gillar den, som allt jag gör och lägger upp här. haha!
jag fick en influens av den brittiska punken som min vän emelie är så förtjust i. jag vet inte vad det är som gör den punkig men någonting är det... jag kan riktigt se henne bära upp den här toppen! hon kankse ska få en om hon är riktigt snäll ;)

tisha 300:-
halskrage 200:-

2 kommentarer:

  1. snyggt som fan. hur fixade du lapparna i nacken? ses snart? / kajsa

    SvaraRadera
  2. fototryck :) jag har lärt mig av mästaren! japp vi ska ses så att du får din tisha ;)

    SvaraRadera