tisdag 9 februari 2010

fanjävlahelvetsesrövfittaikuken

ni behöver inte försöka läsa rubriken. ville bara berätta att jag hade sönder... wait for it... symaskinen idag!
woooohoooo! mama got to be proud. och även denna gången var det bara nålen, fast till overlocken denna gången. nu blir mama inte glad på riktigt för det är alltid hon som får sitta och trä den för mig :) grattis! men det är så jävla typiskt mig. dagen började ju så bra. jag hade en hel plan framför mig och jag skippade till och med lunchen för att istället kunna gå till tygaffären och köpa en dragkedja (som inte fanns utan jag fick beställa den) och väl tillbaka i syrummet bröt helvetet loss. nålen. så resten av dagen gick åt att titta på internet och sy så mycket jag kunde på den vanliga maskinen. vilket var si sådär mycket.

det blir bara bättre. freja är påväg hem ifrån sälen på besök och ska sova hos mig = vi äter middag och dricker vin. systemet låste dörren precis framför näsan på mig. damn. vidare till panduro för att köpa fjädrar, som inte fanns i lager. what the mother of that fuck. jag ville börja gråta. min plan har inte bara sprukit utan mer eller mindre helt total krossats. och på det ringer freja och säger att hennes tåg är försenat (ni har väl hört på radio, sj är ju helt talanglösa).

kände att jag behövde tröstas så jag gick och köpte en tröja och en chipspåse. nu mår jag lite bättre (och väntar fortfarande på fru freja).

reb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar