söndag 13 december 2009

det går bra nu

okej vad som har hänt sedan jag kommit tillbaka till sverige. jo, jag ringde till ett av mina gamla jobb (kemtvätten) och fick börja jobba dagen efter! samma kemtvättskedja skall nu ge upp en av deras butiker och jag kommer (mest min mamma) antagligen ta över denna. så i januari/februari kommer det att finnas en grym garn och tyg butik i Linné. jag har tittat på tyger hela dagen och är sååå exited! i denna butiken kommer jag att sitta i två till tre dagar i veckan och sy sy sy sy på mitt och rebeccas projekt. resten hoppas jag att jag kommer att jobba på tvätten och klara av att betala hyran. sen var jag ute i helgen och det ser ut som att jag ska extra knäcka lite som bartender också. lugn, det är bara två nätter så det ska jag nog kunna klara av. jag är ung och har all energi i världen!

sen hittade jag äntligen det försvunna klippet av sms-roulette där rebecca simonsson har på sig min design!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar