tisdag 22 december 2009

dan före dan före dan före...




... jag har helt tappat räkningen på vilken dag det är och det tackar jag alla jobb som jag inte kan eller vill säga nej till. jag har fullt upp. och att flytta mitt uppe i allt detta är kanske inte mitt smartaste drag. idag öppnade jag linnébutiken och städade i ordning den stian. sen vidare till vasaplatsen och för att blåsa skjortor hela dagen. tacka vet jag P3. sen kom rebecca på ett snabbt-testa klänning-besök. den var för stor... fuck! fick nålat in den och nu får jag sy lite till. efter jobbet var det direkt vidare och titta på nya lägenheten. den var bra mycket större än vad jag minns den, och tapeterna var desto fulare. så nu har jag ett litet renoverings projekt. lugn Hans, jag ska inte riva några väggar. bara måla lite :) och byta hantag på köksluckorna. det kommer bli så fint! så 10-talet kommer det att bli.
ah jag glömde nästan att berätta - jag har en 'GÅ IN GARDEROB'!
försökte skriva det på engelska men jag var inte säker på stavningen så det fick bli på svenska.
och lite andra små detaljer om lägenheten; badrummet är mintgrönt. inte jättesnyggt. och ni ser kanske inte det men det är soffan också. sen köksbordet, det har min syster målat för hundra år sedan när vi var små (det var jätte fint då), är rosa med olika färgglada koppar på. det ska upp på vinden! eller ja det ska faktiskt alla hans grejer :D förlåt Hans!

2 kommentarer:

  1. hahah finally! renovera hela lagenheten tycker jag/ Maja

    SvaraRadera
  2. du kommer inte att komma tillbaka från amsterdam och tar tillbaka den då hoppas jag :D haha

    SvaraRadera