söndag 2 augusti 2009

"och så ses vi nästa helg..."


jag är så dålig på att säga hejdå till folk. därför har jag kommit på det bästa sättet att säga det på. liksom ett snabbt hejdå och tillägg: "så ses vi ju nästa helg!" alla blir så förvånade och samtidigt blir de förrvirrade att de inte märker att jag snabbt försvinner. (okej, jag kanske kommer hem om tre månader men det är fortfarande inte säkert, vi får se helt enkelt!)

och nu har både jag coh maja haft våra avskedskalas och OM dom blev lyckade! woohooo hooo!
just därför har det blivit så jobbigt för jag har haft de roligaste två veckorna på hela det här året :D typiskt va. att det man i vanliga fall tycker är lite halv päst förvandlas till att bli helt klart det bästa som finns! såkänner jag att hemma är just nu - summa kadimumma: borta bra men hemma bäst? VI FÅR VÄL SE... som sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar