onsdag 24 mars 2010

hem ljuva hem

är hemma på ön och hälsar på, där vi för övrigt inte har något vatten - none! ingen dusch, dricksvattnet kommer från en köpt dunk och vi spolar toaletten med smält snö :D tur att vi haft en så snöig vinter! sitter och betalar räkningar, eaven more tomorrow. idag var det bla. den sista till rebecca. jag har nu tagit över rebandreb.com som jag kommer att använda som mitt ansikte utåt. så snart är det bye bye bloggen! jobbar på min nya kollektion också, mission ett är att hitta en fabrik som är villig att sy upp mina kreaktioner. c'est difficile, ou?

sen har jag äntligen tagit tag i mig själv och klackat om ett par skor, mina lårhöga mockastövlar! jag hade på mig dem massvis i paris och nu ska jag tillbaka en sväng så självklart skall dem med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar