torsdag 21 januari 2010

ritade, hittade, hittade...


... hittade en gång för mycket. herr om dagen satt jag och kladdade ihop lite skor som jag ville ha (och trodde att jag inte hade sett förut), dagen efter gick jag randomly förbi en skoaffär och hittade dem! skjorna! skorns sko! jag köpte och nu har jag nästan mått lite illa av att ta av mig dem. och idag fick jag äntligen mitt internet, som inte fungerar så bra, varken skype eller spotify fungerar, och hittade till förskräckelse skorna på min favorit smyckes sida litter.com
damn it. usa ligger alltid det där lilla steget före.

mina är inte håriga som dessa utan i skinn. men tutchen som jag älskar (och som jag ritade) var att de har en lång dragkedja längs med hela baksidan av skon. ÄNDA NER TILL MARKEN.

och det bästa med dem är att de är varma och bekväma trots den 10-12 cm (ögon mått) höga klacken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar