lördag 2 januari 2010

nyårsnatten


här har vi den djävulusiska klänningen som aldrig ville bli färdig. ända fram till sista minuten satt jag och sydde på den här. även när jag mötte rebecca för att ge henne den, innan hon skulle kliva på tåget tillbaka till stockholm, satt jag och sydde.
men den blev riktigt snygg tycker jag nu när man ser den på bild.
fler bilder finns på rebeccas blogg: http://blogg.stureplan.se/rebecca
nu väntar jag på bilder ifrån cypern och amsterdam där mina andra verk burits under nyårsnatten!

2 kommentarer:

  1. DU är riktigt duktigt! jag har alltid funderat på vart hon får alla sina snygga kläder ifrån (som ingen annan har) och sen så fick jag svaret att det var du som syr dom! dom är helt otroliga.. tycker bara du borde veta det hah!

    SvaraRadera
  2. Du är ju grym Rebecka! Jag visste verkligen inte att du var såå duktig.. Du får lära mig.. Haha;) Men ärligt, så kan du ju verkligen det här! Du kommer gå långt! Kram /Elenore

    SvaraRadera