fredag 6 november 2009

piece no3



tredje outfitten av mig.
syddes mest som en present och som en ursäkt för att jag varit så långsam med tidigare plagg. men som ursäkt, jag sitter på andra sidan europa och nu har min maskin gått sönder. (oroa dig inte mamma, det är bara nålarna som gått sönder) jag bröt tre när jag skulle sy en jacka och igår bröt jag den sista i full gång med att skapa nästa plagg. jag är skit sur. hatar att bli försenad av löjliga anledningar. så nu måste jag leta igenom hela montmarte efter symaskinsnålar. lycka till!

1 kommentar:

  1. LIlla gumman, jag har ju farmors gamla maskin. Skall förresten försöka sätta igång med tygen från Montmartre....och lite annat. Behöver du nålar får vi väl skicka till dig. Men du kanske är hemma före nålarna är hos dig. Puss och kram, längtar faktiskt efter dig nu.

    SvaraRadera