tisdag 24 november 2009

...next

vad jag skulle vilja göra senare är herrmode. det hade varit roligt. jag vet inte om jag skulle vara bra på det men det hade minst sagt varit en utmaning... jag har pratat om det förr men aldrig kommit till kritan. här nedan är vi (jag och sofia) på en middag/fest i paris. killen på bilden var väldigt facinerad av mina gafflar och bad om att få testa. jag tycker faktiskt att de inte ser så dumma ut på honom. lite annorlunda bara. men annorluna är kul, inte sant?



jag har mött så många människor här i paris som jobbar inom mode (självklart) och denna "bobby" var en av dem. han ville se mina skisser (som tyvärr inte existerar)... så nu har jag bestämt mig för att när jag kommer hem, om exakt en vecka, skall jag ta tag i mig själv och skapa en portfolio. så guys, rada upp för jag kommer att behöva några frivilliga modeller. och sofia du är en av dem vare sig du vill eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar