onsdag 29 juli 2009

sthlm i mitt hjärta







...känn ingen sorg för mig göteborg - för jag är i STOCKHOLM! tågfärden sysselsattes med fotoredigering. jag älskar min nya dator (liiite förtidig 20 års paket) och det program som jacob tipsade om. gratis på google - picasa3. jag satt med det i 5 timmar på tåget och bara redigerat sönder :D men nu sitter jag här i marie-helenes lägenhet. kom precis hit efter en heldag på stan = shopping. plånboken gråter men jag är nöjd :D tvungen att köpa någonting snyggt för kvällen. OCH jag kom precis precis "hem" från mina hyresvärdars (felstavat) hem. nu är allting klappat och klart. kontraktet är påskrivet och jag far iväg till paris på måndag!!!!!
och jag hade världens bästa avskedsfest (inlägget innan) och vill ännu en gång säga hur kul jag hade! och hur mycket jag kommer sakna er.

åter till mina fem timmar på tåget... här ovan är några urval för hur tågfärden såg ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar