måndag 20 juli 2009

j' adore google maps


här bor jag i lägenheten med den gula gardinen. och tack vare google maps fick jag just veta att jag har 'LIDL' som granne! haha det har varit det största bekymret eftersom jag är den kassaste orienteraren i världen och jag ska bo ensam de två första veckorna i paris. men nu är matproblemet löst tack vara google maps.
så nu sitter jag och förbereder mig med tjocka buntar med marknader - allt ifrån ekologisk mat, blommarknader, secondhand till fågelmarknader :D den gillar jag nog bäst. kanske kommer hem med en Polly på axeln. vem vet.

en annan kul uppdatering är att jag är snart, (inte väldigt snart), men snart klar med outfit ett i mitt projekt. sen är det bara att hoppas till gudarna att den passar missis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar