torsdag 14 maj 2009

modell sökes




idag har jag dealat med syrran. hon fixar mitt hår och jag ger henne pengar och en jacka. och inte vilken jacka som helst, min blomjacka från kollektionen 'välkommen reb'. vem förlorar mest på den dealen egentligen? :D jag känner mig ganska lurad.
mamma är snäll iallafall. efter mycket tjat fick jag henne äntligen till att sticka min 'dubbelt garn, stickor 15, i bomull' kofta! jag har tjatat och tjatat och tjatat på henne att göra klart den. så nu efter två månader och en och en halv timma på posten är den äntligen klar! (hon blev så sur på mitt tjat att hon gick till "posten" i 1,5 timme).
visst blev den fabulus!
men nu till det mer viktiga - för så mycket som jag älskar att posera framför kameran - så vill jag hellre ha någon annans face på min blog ibland. och ajg har hittat världens bästa fotovägg. det är ena sidan av mitt hus där solen står på under eftermiddagsljus (det finaste). en STOR VIT VÄGG. kan det bli bättre? så nu är mitt mission att övertala någon om ett litet modelljobb :)

1 kommentar:

  1. Hade lätt velat ställt upp om vi hade samma storlekar och sådant :) Men det har vi ju tyvärr inte.
    Hoppas du hittar någon som vill :)
    Kram!

    SvaraRadera